18 juni 2012

in de flow!


6 opmerkingen:

  1. Ja, die bedoel ik dus, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig ben ik vandaag bij de laatste pagina aanbeland. Mooi eerbetoon aan je werk. Ik kocht ook de hoe overleef ik? Leuk artikel! maar ik hou ook erg van je werk. Je bent een grote inspiratiebron. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Als je voor Moosmade wilt ontwerpen... let me know :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch toch dat je nog een keer in de Flow staat. Ik zag je al eerder in het 365 dagen project artikel van vorig jaar zomer...welke ik pas in december heb gelezen hihi...maar toen zo geïnspireerd geraakt dat ik meteen aan mijn 365 dagen creatief project ben begonnen en zit nu al op dag 232, vind dat voor mezelf al heel wat dat ik iedere dag creatief ben.
    Dankjewel voor je inspiratie!
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen